Hoe bescherm ik mijn producten tegen namaak? Dat is wat veel succesvolle merkeigenaren bezighoudt. Mensen en organisaties die producten namaken liften mee op het succes van merken, maar maken veel lagere kosten omdat zij niet hoeven te investeren in bijvoorbeeld marketing en R&D. Namaak kan naast deze oneerlijke concurrentie soms ook een gevaar voor de persoonlijke gezondheid zijn waardoor aansprakelijkheidsvraagstukken voor de merkeigenaar niet onwaarschijnlijk zijn.
Onze expertise helpt de merkeigenaar de risico’s van namaakproducten te mitigeren volgens de risicomethodiek Prevent – Detect – Response. Daarnaast helpen wij de merkeigenaar bij het ontwikkelen en implementeren van een effectieve strategie tegen namaakproducten. Zo ontdekt de merkeigenaar op een snelle en efficiënte manier nieuwe innovatieve beschermingsconcepten en oplossingen en leert hij deze toe te passen.
Meer weten?
Wil je meer informatie over de inhoud van het dossier of in contact worden gebracht met de kennisaanbieder? Neem dan contact met ons op.