Bewegend beeld is onderdeel van onze leefomgeving. Verhalen van iedereen – met en zonder beeld – zijn vandaag toegankelijk voor iedereen. Beeldschermen, billboards met bewegend beeld, tablets en smartphones maken informatie direct, op afroep, beschikbaar. Met de komst van nieuwe media als Youtube ben je in staat om maker en kijker tegelijk te zijn.
Ondanks de razendsnelle technologische ontwikkelingen blijft de vraag relevant: Wat zijn verhalen die ons raken? Wanneer krijgt iets voor ons betekenis? Wat blijft vluchtig? En hoe maak je een betekenisvol verhaal?
Bij Animation design ligt het accent op de ontwikkeling van een persoonlijke wijze van vertellen. Er wordt naar gestreefd naar een persoonlijke balans tussen auteursschap en beroepsgerichtheid. De persoonlijke wijze van vertellen komt tot uitdrukking in het maken van auteursfilms en daarnaast in toegepaste producties, zoals commercials, gebruiksaanwijzingen, banners en informatieve items.
Meer weten?
Wil je meer informatie over de inhoud van het dossier of in contact worden gebracht met de kennisaanbieder? Neem dan contact met ons op.