Crossmediale communicatie in het publieke domein

Crossmediale communicatie draagt bij aan de ontwikkeling van zinvolle en inspirerende communicatie voor een leefbare en duurzame samenleving. Gericht op activiteiten en strategieën rondom communicatie van organisaties en instellingen met een publieke taak. Deze organisaties en instellingen hebben met elkaar gemeen dat zij voor iedereen toegankelijk zijn. Zij werken vanuit een maatschappelijke of ideële doelstelling en dienen een ‘algemeen belang’ gericht op leefbaarheid en duurzaamheid van de samenleving.
Onderzoek richt zich met name op het identificeren, analyseren en (door)ontwikkelen van diverse vormen van persuasieve, crossmediale communicatie in het publieke domein. Instrumenten om de effectiviteit van massamediale overheidscampagnes te vergroten. In beeld brengen hoe communicatief een overheidsorganisatie is. Ontwikkeling van publieksvriendelijke ‘Apps’ op basis van door overheid opengestelde gegevens. Hoe je kennis, houding en gedrag van mensen kan veranderen.

Meer weten?

Wil je meer informatie over de inhoud van het dossier of in contact worden gebracht met de kennisaanbieder? Neem dan contact met ons op.

Contact

Terug naar overzicht »