Focus op de klant

Hoe zorg je als bedrijf dat je aantrekkelijk, flexibel en betaalbaar blijft? Een vraag die steeds meer organisaties zichzelf stellen in een wereld waar klantverwachtingen steeds hoger worden en de mogelijkheden eindeloos lijken. Te veel focus op de klant? Te duur. Te veel focus op processen en efficiency? Kortom, het gaat om het vinden van de juiste balans. Tussen processen en mensen. Tussen klantverwachtingen en efficiënt werken. En tussen structuur en cultuur. Onze missie is: to make a customer journey as simple as crossing a bridge. Makkelijk voor de klant. En efficiënt voor het bedrijf. Ons bureau biedt een nieuwe kijk op hoe mensen en processen elkaar kunnen versterken voor een optimale customer journey. Hierin gaat het om de juiste balans. Tussen processen en mensen. Tussen klantverwachtingen en efficiënt werken. En tussen structuur en cultuur.

Meer weten?

Wil je meer informatie over de inhoud van het dossier of in contact worden gebracht met de kennisaanbieder? Neem dan contact met ons op.

Contact

Terug naar overzicht »