Ideale merk- of bedrijfsnaam zoeken

Een goede naam vinden voor je bedrijf of product: zo makkelijk is dat nog niet. Helemaal in het huidige internettijdperk heb je met tal van zaken rekening te houden. Je wilt immers wel vindbaar zijn voor potentiële klanten, maar vaak zijn de meest voor de hand liggende webadressen al vergeven.
Adviesbureau gaat voor zijn klanten op zoek naar een korte, onderscheidende en pakkende naam mét een bijpassende en beschikbare domeinnaam. Wie zich bij het bureau aanmeldt, ondergaat een (telefonische) intake en krijgt een vragenlijst op maat gepresenteerd. Vervolgens start het creatieve proces. Dat duurt gemiddeld een week. Dan presenteert het bedrijf de eerste naamvoorstellen in verschillende richtingen.
Is er eenmaal een naam gekozen, dan onderzoekt het bureau of er geen juridische bezwaren aankleven.

Meer weten?

Wil je meer informatie over de inhoud van het dossier of in contact worden gebracht met de kennisaanbieder? Neem dan contact met ons op.

Contact

Terug naar overzicht »