Klanten, ook in een business to business omgeving, worden steeds veeleisender. Hun behoeften worden specifieker en zij willen meer dan alleen basiskwaliteit. Bovendien zijn ze niet bereid om voor deze extra eisen veel te betalen. De gewenste kwaliteit van de te leveren producten en diensten is door de jaren heen dan ook alleen maar gestegen. Deze trend zet door en wel binnen steeds meer markten. Elke organisatie die in de toekomst succesvol wil zijn, zal hieraan moeten voldoen. Door de toenemende eisten trekken organisaties zich meeer terug op hun kernprocessen en gaan meer met anderen samenwerken in ketens of netwerken, die als totaal denprestaties leveren. Inpassing in en afstemming binnen de keten of het netwerk is dan van groot belang. Men zal partners moeten zoeken waarmee gezamenlijk producten of diensten kunnen worden geleverd. Inkoop. Elektronisch inkopen. Contractmanagement. Portfolio strategie. Cursus.
Meer weten?
Wil je meer informatie over de inhoud van het dossier of in contact worden gebracht met de kennisaanbieder? Neem dan contact met ons op.