Klant als startpunt

De markt voor verzekeraars kruipt langzaam onder het juk van de financiële crisis vandaan. Naast het versterken van de balans en de solvabiliteit, beginnen verzekeraars ook weer aan groei te denken. Echter, verzekeraars ervaren wel een nieuwe realiteit gebaseerd op wat een blijvend lage rente lijkt, aandelenmarkten die nog steeds volatiel zijn, een stevig gebrek aan vertrouwen, een toenemende regeldruk en een meer gedigitaliseerde samenleving.
Maar wat is er voor nodig om als verzekeraar toekomstbestendig te zijn? Wij geloven dat een diepgaande kennis en inzicht in klanten, producten en dienstverlening cruciaal is om winstgevende groei te realiseren. Dit verstevigt de relatie met de klant en zorgt voor loyaliteit. Klanten worden op die manier ambassadeurs. Nieuwe technologieën en media zijn geen bedreiging, maar bieden juist kansen voor een positieve klantervaring. Wij zijn ervan overtuigd dat het leveren van een geweldige klantervaring zal resulteren in een maximale winstgevendheid voor verzekeraars. Een gerichte strategie, een uitvoerbaar plan en een rigoureuze uitvoering zijn daarbij vereist.

Meer weten?

Wil je meer informatie over de inhoud van het dossier of in contact worden gebracht met de kennisaanbieder? Neem dan contact met ons op.

Contact

Terug naar overzicht »