Marketing tools voor Duitsland

Als je als onderneming zowel in Nederland als in Duitsland marketing- en communicatiecampagnes ontwikkelt, is het belangrijk om je marketingstrategie daaraan aan te passen. De culturele overeenkomsten en verschillen moeten daarbij in de gaten worden gehouden, maar zijn tegelijkertijd een schat aan mogelijkheden voor creatieve marketingactiviteiten. Hetzelfde geldt voor de zeer verschillende medialandschappen. Boodschappen voor zowel de Nederlandse als de Duitse markt succesvol kunnen formuleren, vormgeven en verspreiden. De onderwerpen die tijdens deze workshop aan bod komen lopen uiteen van de planning en budgettering tot de rol van social media.
Dit seminar is vooral bedoeld voor ondernemers en vertegenwoordigers van bedrijven die verantwoordelijk zijn voor marketing en communicatie. Ook medewerkers uit communicatie agenturen die marketing campagnes voor hun klanten realiseren kunnen deelnemen.

Meer weten?

Wil je meer informatie over de inhoud van het dossier of in contact worden gebracht met de kennisaanbieder? Neem dan contact met ons op.

Contact

Terug naar overzicht »