Mensen, competenties en logistieke planning zijn belangrijk bij serviceverlening. Sleutelwoorden zijn efficiëntie en communicatie. Meteen bij de storingsmelding moeten zo veel mogelijk zaken afgestemd worden: naast de inventarisatie en urgentie van het probleem liefst ook het tijdstip waarop iemand langskomt. On-the-Road maakt het inplannen en bijsturen van buitendienstmedewerkers eenvoudig en overzichtelijk, en loodst mobiele servicemedewerkers en planners als het ware door hun activiteiten. Het systeem vergemakkelijkt de onderlinge communicatie, en plant en volgt de routes van voertuigen. Aanmaken, aftekenen en verwerken van werkbonnen, dit gebeurt rechtstreeks in het centrale bedrijfssysteem, evenals verwerking van het materiaalverbruik. Spoedopdrachten kunt u meteen verwerken. Ook kunt u de status van de geplande en uitgevoerde servicewerkzaamheden rechtstreeks zichtbaar maken voor klanten.
Meer weten?
Wil je meer informatie over de inhoud van het dossier of in contact worden gebracht met de kennisaanbieder? Neem dan contact met ons op.