Optimalisering Inkoop

Veel middelgrote of kleine bedrijven presteren onder de maat. De slechte conjunctuur en de hevige concurrentie dwingen het MKB tot maatregelen om het hoofd boven water te houden. Bijvoorbeeld door zo scherp mogelijk in te kopen.
De praktijk wijst uit dat de bestaande inkoophandboeken over analysetechnieken, modellen en processen vaak gebaseerd zijn op onderzoek in grote bedrijven. Deze kunnen niet één-op-één in het MKB worden toegepast. Daarom is het nodig om zelf evidence-based en pasklare inkooptools voor het MKB te ontwikkelen.
Hogeschool heeft instrumenten en testen ontwikkeld die gericht zijn op het verwerven van inzicht in hoe je efficiënt en effectief de in- en externe organisatie van inkoop kunt inrichten. Deze instrumenten ondersteunen MKB-Bedrijven bij hun strategische besluitvorming over hoe zij door optimalisering van de inkoop hun bedrijfsprestaties kunnen verbeteren.

Meer weten?

Wil je meer informatie over de inhoud van het dossier of in contact worden gebracht met de kennisaanbieder? Neem dan contact met ons op.

Contact

Terug naar overzicht »