Positionering

De positionering van een organisatie of merk is een managementstrategie die strak beheerd dient te worden en door alle geledingen in een bedrijf begrepen, gedragen en toegepast moet worden. Als dat niet het geval is leidt dat tot ad hoc beslissingen die niet zijn ingegeven door kennis maar, op zijn best, zijn gebaseerd op gevoel. Het is noodzakelijk dat een organisatie, bedrijf of merk zich sterk positioneert om deze veranderingen en concurrentie het hoofd te kunnen bieden.
Om efficiënt en doelbewust te kunnen bouwen aan de positionering van uw organisatie of merk gebruiken wij een eigen methode ontwikkeld om samen met het management van organisaties en bedrijven op efficiënte wijze het imago te inventariseren en op één A4-tje in beeld te brengen. Geen dikke rapporten maar een helder overzicht waar iedereen mee kan werken!

Meer weten?

Wil je meer informatie over de inhoud van het dossier of in contact worden gebracht met de kennisaanbieder? Neem dan contact met ons op.

Contact

Terug naar overzicht »