Publishing en crossmedia branche

Door de digitalisering verschuift de focus in de publishingbranche naar merkversterkende activiteiten en crossmedia. Integratie met radio, TV, games, evenementen en homeshopproducten vraagt om andere bedrijfsactiviteiten. Daarmee komen overnames of strategische samenwerkingen in beeld en is er veel aandacht voor kostenbeheersing. Dit betekent dat de interne informatiehuishouding in orde moet zijn. U moet kunnen beschikken over juiste, tijdige en volledige informatie om het beste uit uw organisatie te halen.
Wij voorzien onze klanten van praktische en toepasbare adviezen op het gebied van:
aan- en verkoopondersteuning; tax planning; opzetten van managementrapportages, controleprogramma’s en fraude-checklists; verbeteren van de performance van de organisatie; accountantsverklaringen; fiscale vraagstukken.

Meer weten?

Wil je meer informatie over de inhoud van het dossier of in contact worden gebracht met de kennisaanbieder? Neem dan contact met ons op.

Contact

Terug naar overzicht »