Selling technology: Turning an Innovation into a market success

Op dit moment ervaren veel bedrijven problemen met het succesvol op de markt brengen van hun technologie. Dit probleem heeft vaak meerdere oorzaken, zoals gebrek aan interne communicatie, vaardigheden van personeel en kennis van de markt. Belangrijk is om inzicht te verkrijgen in hoe innovaties succesvol naar de markt gebracht kunnen worden.
Gericht op de bedrijfskundige kant van het technology to market proces. Hoe is het mogelijk om een bedrijf zo in te richten dat dit proces succesvoller verloopt? Hierbij is het zaak om de verschillende afdelingen op elkaar af te stemmen, met name de Sales, Marketing en R&D. Hierbij komen zaken als interne communicatie, bedrijfsstructuur en leiderschap aan bod. Vaak hebben Sales en Service medewerkers lager in de bedrijfshiërarchie veel nuttige kennis om producten of processen binnen een bedrijf beter te laten verlopen. Veel bedrijven benutten deze kennis niet optimaal en daarom blijft deze vaak verborgen. Deze kennis kan zeker in tijden van recessie een kostenbesparing opleveren met minimale investering.

Meer weten?

Wil je meer informatie over de inhoud van het dossier of in contact worden gebracht met de kennisaanbieder? Neem dan contact met ons op.

Contact

Terug naar overzicht »