Dossiernummer Titel Trefwoorden
K9370 Ontwikkelen van een toekomstbestendige customer service verkoop; klant; digitalisering
K9369 Effectieve en klantgerichte verkoopfunctie verkoop; klantgerichtheid
K9368 Creeren van een optimale marketingfunctie marketing; technologie; data
K9367 Realiseren van een gedifferrentieerde klantervaring marketing; merk; klantervaring
K9366 Verrijken van de merkstrategie marketing; sales; merk
K9365 Customer & Brand Advisory marketing; sales; distribution; advice
K9364 Supply Chain: digitize, re-design and optimize supply chains supply chain; reshaping; optimizing
K9363 Commercial & Operational Due Diligence accountancy; due diligence
K9362 Operating Strategy & Execution operations; consulting
K9359 Waarde creëren door fusie of overname fusie; overname
K10386 Management Consultancy advies; management; artificial intelligence
K10385 Beloningsvraagstukken advies; hr; beloning; arbeidsvoorwaarden
K10384 Organisatietransformatie advies; transformatie; agile
K10383 Inkoop & contractmanagement advies; inkoop; contract
K10382 Strategie consultancy voor grote organisaties advies; strategy; observatie; data
K10381 Turn-arounds en transformaties turn-around; herstructurering
K10380 Fusie & Overname fusie; overname
K10379 Overname en verkoop van ondernemingen overname; buy-in; buy-out; waardebepaling
K10378 Corporate communicatie en maatschappelijke issues communicatie; maatschappelijk
K10377 Management Consulting management; interim; toezicht